Monteurmakelaar

Monteurmakelaar

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
CROONWOLTER&DROS
Bureau
PROOF AGENCY
Jaar
2021
Paginanummer
112

Nominatie 2021

Doelstelling

Croonwolter&dros neerzetten als toonaangevende werkgever in de installatiesector en een concrete bijdrage leveren aan de werving van 90 (service)monteurs.

Doelgroep

(Service)monteurs & -technici (werktuigbouwkunde of elektrotechniek), MBO niveau 3/4.

Merkomschrijving

Croonwolter&dros behoort met ruim drieduizend medewerkers tot de grootste techniekbedrijven in Nederland. Ze lopen voorop in intelligente technologie. Zo realiseren ze prestigieuze projecten zoals de renovatie van de Tweede Kamer, het ontwerp van het Paleis van Justitie in ‘s-Hertogenbosch en de realisatie van technische installaties voor industriële plants, tunnels en complete snelwegen zoals de nieuwe rijksweg tussen A13 en A16.

Concept

Werken bij Croonwolter&dros betekent werken bij de absolute top, kortom ‘werken bij een topclub’. Als monteur werk je in een team van vakmensen op projecten op het hoogste niveau en krijg je unieke extra’s, zoals een studiefonds. Het concept komt tot leven met de hulp van oud-voetballer en voetbalanalist Theo Janssen. Hij vervult de rol van Monteurmakelaar. Sta je open voor een transfer? Dan regelt de Monteurmakelaar een topcontract voor je. De campagne loopt enkele maanden en levert elke maand nieuwe medewerkers op waarmee de doelstelling van 90 zal worden behaald.

Media- en middelenstrategie

De wervingscampagne heeft een sterk activerende en wervende boodschap. De campagne maakt gebruik van paid, owned, earned en shared media en is opgezet volgens het strategische Touch, Tell, Sell model. Intern is de campagne afgetrapt met een persoonlijke oproep van Theo Janssen om geschikte kandidaten aan te dragen en zo in aanmerking te komen voor een aanbrengbonus. Extern is de campagne breed neergezet via radio, OOH, en Social advertising (Touch). Potentiële kandidaten worden via deze media, display advertising en Google search geleid naar de campagnewebsite monteurmakelaar.nl. De campagnewebsite biedt verdieping en verbreding voor de desbetreffende doelgroepen (Tell). De website is gekoppeld aan het ATS. Daarnaast kunnen kandidaten op de website een 06-nummmer achterlaten. Een recruiter (RPO partner) neemt binnen 24 uur contact op om direct zaken te doen (Sell).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken