MONA TOETJE VAN DE MAAND

MONA TOETJE VAN DE MAAND

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Mona, Koninklijke FrieslandCampina
Bureau
Alfred
Jaar
2008
Paginanummer
262

Doelstelling

Zorg dat Nederland weer weet dat Mona gaat over toetjes eten. En zorg tegelijkertijd voor substantiële groei van het toetjesassortiment, in het bijzonder Toetje van de Maand.

Doelgroep

Gezinnen en dan met name vrouwen met jongere kinderen.

Concept

Hoe verkoop je toetjes? Door te focussen op de essentie van een toetje: Mona, daar word je blij van! Hoe verkoop je een Toetje van de Maand? Door te focussen op variatie, want dat is de essentie van dat concept. Hoe voeg je dat samen? Door een vrouw te introduceren die heel blij wordt van variatie. Gedramatiseerd in een tv- commercial met daaraan gekoppeld, iedere maand, natuurlijk een nieuw toetje. Inspelend op de actualiteit van die maand. Want variatie, dat moet je bewijzen.

Media- en middelenstrategie

TV wordt als hoofdmedium ingezet met een 30 seconden hoofdspot aangevuld met iedere maand een nieuwe 10 of 15 sec tag-on. Geactiveerd door de Toetje van het Jaar verkiezing, waarvoor een tv commercial en internet zijn ingeschakeld.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken