MONA CHOCODREAMS

MONA CHOCODREAMS

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Mona
Bureau
Alfred
Jaar
2009
Paginanummer
244

Doelstelling

Het bekendmaken van de nieuwe range chocolade verrassingen: Mona ChocoDreams. Vervolgens de doelgroep verleiden tot trial.

Doelgroep

Vrouwelijke chocolade fans. Kerndoelgroep: 25-40 jaar, inkomensgroep AB, kids/no kids.

Concept

De centrale thematiek van de droomman dramatiseert het begrip wegdromen in relatie tot de nieuwe chocolademousse van Mona... wauwh, dat moet wel heel erg lekker en bijzonder zijn. John Williams belichaamt hierbij de ideale chocolade droomman. Inderdaad, als chocoladeen toetjesfan moet je deze nieuwe ChocoDreams producten geprobeerd hebben.

Media- en middelenstrategie

Een TV commercial specifiek als bereiksmedium om brede doelgroep bekend te maken met Mona ChocoDreams. Daarbij print, activatie, een buzzer campagne en sampling om de specifieke kerndoelgroep te beraken en te stimuleren tot trial.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken