MONA. AL 40 JAAR FEEST OP TAFEL!

MONA. AL 40 JAAR FEEST OP TAFEL!

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Mona
Bureau
Alfred
Jaar
2009
Paginanummer
243

Nominatie 2009

Doelstelling

Gebruik de 40e verjaardag van Mona om expertise (Mona heeft de lekkerste puddingen) te claimen. Gebruik dit thema om bij het begin van het traditionele puddingseizoen (herfst/winter) een veelheid aan activiteiten op te tuigen om daarmee direct en indirect (TOMA is cruciaal voor deze impuls categorie) de verkoop te stimuleren.

Doelgroep

Medium/light pudding-users Kern: gezinnen met kinderen 20-49.

Concept

Claim en vier het Mona 40e verjaardagsfeest samen met de Mona doelgroep. Gebruik hiervoor de bekende Mona-fan Dré die met een puddinbeker-feestmuts op zijn hoofd het verjaardagsfeest van Mona uitdraagt. Vervolgens zijn er activiteiten om dit met de Mona fans te vieren, van een XL Slagroompudding tot een groots feest in Dierenpark Emmen.

Media- en middelenstrategie

TV commercial om thema neer te zetten, guerrilla standbeelden, interne PR, pannenkoekactie (2de pannenkoek gratis) + tag-on, open dag Dierenpark Emmen + radio voor bekendheid, speciale XL Slagroompudding en actieverpakking voor het gehele assortiment.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken