moments of truth

ABN AMRO Private Banking / PPGHJWT Groep

Bekijk deze campagne op pagina 152 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
ABN AMRO Private Banking
Titel
Private Banking
Bureau
PPGHJWT Groep
Account
Derek Turner-Smith, Damian Bradfield, Raymond Joore
Copy
Tom Collingridge
Art
Christian Visser (creatie), Robbie Smits, Kim Karsten, Kees Janmaat
Strateeg
Richard Block
Opdrachtgever
ABN AMRO Private Banking
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ABN AMRO Private Banking
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van PPGHJWT Groep
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

ABN AMRO Private Banking positioneren als de private bank die er is op die momenten waarop het echt nodig is.

Doelgroep

Mensen met een vrij besteedbaar vermogen van minimaal 1 miljoen euro.

Strategie/Concept

In alle communicatie staat de klant centraal. De uitingen zijn altijd gerelateerd aan die momenten in het leven waarop belangrijke beslissingen moeten worden genomen; the moments of truth. Op die momenten is het heel fijn om te weten dat je private bank je begrijpt en terzijde staat met financiële knowhow en persoonlijke begeleiding.

Media- en middelenstrategie

Tijdens de introductie van de campagne is selectief gebruikgemaakt van advertising. Daarnaast bestaat de campagne uit een persoonlijke benadering met relevante informatie. De range van communicatiemiddelen is breed: advertenties, brochures, interne communicatie-uitingen en een website. En verder zeer diverse customer relationship materials, waaronder een bijzonder book-a-zine over de keuzes die men in het leven kan maken, ook als men financieel onafhankelijk is.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen