Mokpads

Mokpads

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Sara Lee / Kanis en Gunnink
Bureau
Only
Jaar
2007
Paginanummer
233

Nominatie 2007

Doelstelling

Bekendmaken van nieuwe propositie Mokpads vanuit herkenbare mentaliteit van Kanis & Gunnink.

Doelgroep

Gebruikers van koffiepads die het lekker vinden om koffie uit een mok te drinken. En die iets hebben met het merk Kanis & Gunnink.

Concept

Er gebeurt veel in de markt van koffiepads met introducties van talloze smaakvarianten. Maar het is juist Kanis & Gunnink die laat zien dat een belangrijke doelgroep is vergeten: de liefhebbers van koffiedrinken uit een mok. Gewone koffie welteverstaan. Het bevestigt de ‘kracht van de eenvoud’ van het merk. De mokpad is handig en voordelig.

Media- en middelenstrategie

Tv heeft zich bewezen als krachtig medium voor Kanis & Gunnink. De opbouw van de bekendheid gaat heel snel. Maar dit keer gaat ook Kanis & Gunnink viraal met ‘Mokpadsjoelen’. Een knipoog naar al die merken die voortdurend met spelletjes op internet bezig zijn, met als ultieme prijs een uniek Kanis & Gunnink Padsapparaat. Op de winkelvloer is de introductie ondersteund met een Kanis & Gunnink-mokkenactie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken