MOBIELE HP PHOTOSMART / DESIGNER BAG

MOBIELE HP PHOTOSMART / DESIGNER BAG

Categorie
Durables
Adverteerder
HEWLETT-PACKARD
Bureau
Publicis Dialog
Jaar
2005
Paginanummer
189

Nominatie 2005

Doelstelling

Maak het printen van foto’s -thuis of onderweg- populair, en maak HP populair als autoriteit op het gebied van fotoprinten.

Doelgroep

1/ Trendgevoelige Yups en Dinks, hoog inkomen, 25-35 jaar. 2/ Iedereen die zelf thuis of onderweg foto’s wil printen.

Concept

Categorie ‘zelf foto’s printen’ bevindt zich in beginfase. Keuze voor kleine, goed definieerbare doelgroep die toonaangevend is voor grotere doelgroep. Gebruik mobiele HP Photosmart printer als vehikel en raak doelgroep via geïntegreerde campagne. Benadruk flexibele en mobiele karakter van deze printers door vergelijking met trendy damestasjes: onmisbaar, waar je ook heen gaat. Designer Bag cadeau bij aanschaf van mobiele HP Photosmart voor extra verkoop.

Media- en middelenstrategie

Instore communicatiemateriaal bij retailketens. Demo’s aan winkelpersoneel en verkoopmotiverende competitie via loyalty-website ’HP Club’. Roadshows op trendy city spots/events. Trendy webwinkel met landing page op HP website. Competitie op Yorin FM. Ondersteuning via TVC met promo bumper.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken