MKB starterscampagne

MKB starterscampagne

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Rabobank Nederland
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2006
Paginanummer
178

Doelstelling

Duidelijk maken dat de Rabobank meer doet voor startende ondernemers en dat startende ondernemers hierdoor succesvoller zijn dan wanneer zij bij een andere bank bankieren.

Doelgroep

Primair: startende ondernemers in het MKB-segment in grote steden. Secundair: ondernemers in het MKB-segment.

Concept

Dat je als startende ondernemer meer succes hebt als je bij de Rabobank bankiert, kun je vertellen. Je kunt het mensen ook laten beleven. Door ze letterlijk onderdeel te laten zijn van een succesvolle startende onderneming.

Media- en middelenstrategie

De campagne liep rond de Landelijke Startersdag van de Kamer van Koophandel. Bussen en bushokjes worden ingezet als hoofdmedium. Radio, internet, billboards en lokale-bankcommunicatie worden ondersteunend ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken