Mix je eigen McFlurry

Mix je eigen McFlurry

Categorie
Retail
Adverteerder
MCDONALD'S NEDERLAND
Bureau
TBWANeboko
Jaar
2016
Paginanummer
335

Doelstelling

De uitdaging is de verbinding van McDonald's met millennials te verstevigen, via de McFlurry. Zij worden aangetrokken door hippe eettentjes waar je zelf je gerecht kunt samenstellen. Daarom geeft McDonald's met personalisatie nieuwe energie aan de McFlurry: een gezichtsbepalend product en favoriet bij de doelgroep. Zo laten we zien dat de koning van standaardisatie in beweging is, en stimuleren we bezoek.

Doelgroep

Millennials.

Concept

Met de uitnodiging 'Mix je eigen McFlurry', bevestigen we dat de McFlurry midden in de belevingswereld van millennials staat. De moderne, frisse campagne is anders dan je gewend bent van McDonald's. We vertalen het mixen van smaken naar het mixen van muziek, kleur en design. Zo maken we de connectie met de energieke jongerencultuur van de doelgroep, de hele zomer lang.

Media- en middelenstrategie

Aan het begin van de zomer bouwen we snel bereik op met film (TV/online), OOH en op millennials getargete bannering. Als het warmer is dan 20 graden, boosten we de impuls met radio en getargete Facebook ads.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken