Ministerie van Defensie: Learn to Lead

Ministerie van Defensie: Learn to Lead

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
MINISTERIE VAN DEFENSIE
Bureau
Steam
Jaar
2015
Paginanummer
90

Nominatie 2015

Doelstelling

Hoogopgeleide jongeren inhoudelijk laten kennismaken met de rol van officier. Wervingsdoelstelling is ruim 600 (waarvan de helft knelpunt is).

Doelgroep

VWO'ers & HBO-/WO-studenten en pas afgestudeerden.

Concept

Leidinggeven binnen Defensie is met niets te vergelijken. Je bent niet alleen goed in je vak, maar ook scherp op ethische en morele kwesties. De doelgroepcampagne 'Learn to Lead' (onderdeel van de themacampagne 'Je moet het maar kunnen') daagt hoogopgeleide jongeren uit op de grote business challenges van Defensie. Hoe ga je om met je enorme verantwoordelijkheid als er levens op het spel staan? De campagne wordt ondersteund door een e-learningmodule. Daarin word jij als officier voor onmogelijke dilemma's geplaatst. Uniek is dat de diep uitgewerkte cases zijn gebaseerd op de echte Defensie-praktijk, waarbij intensief is samengewerkt met deskundigen in leiderschap en ethiek van de KMA- en KIM-opleiding.

Media- en middelenstrategie

TV-commercial, online videobannering, social media, vakbladadvertenties, wervingssite.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken