Milner Geniet van minder vet

Milner Geniet van minder vet

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Milner
Bureau
FHV BBDO creative marketing agency
Jaar
2006
Paginanummer
252

Nominatie 2006

Doelstelling

Consumenten bekend maken met en overtuigen van het feit dat Milner ervoor zorgt dat je iedere dag en op elk moment zorgeloos en bewust kan genieten van de lekkerste, (40%) minder vette kaas.

Doelgroep

De campagne richt zich op iedereen die het belangrijk vindt zich goed te voelen en gezond te leven, maar daarbij geen concessies aan smaak wil doen. Focusleeftijd: 25-45 jaar.

Concept

Milner maakt de lekkerste kaas waarvan je kan genieten zonder je zorgen te maken over het vetgehalte. In de campagne staat het genieten centraal en worden de kaaswielen symbolisch gebruikt om de ‘minder vet’-propositie te ondersteunen. De consistente invulling hiervan heeft Milner een nummer-1-positie op de kaasmarkt opgeleverd

Media- en middelenstrategie

Tv wordt als hoofdmedium ingezet, aangevuld met een printcampagne en een interactief internetplatform. Deze aanpak is gericht op het laten groeien van de brand awareness en het creëren van de juiste, positieve emotionele merklading. Daarnaast zijn er wisselende below-the-line-activiteiten op de winkelvloer om trial te stimuleren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken