Millionaire the film

Millionaire the film

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
De Lotto
Bureau
Redurban
Jaar
2007
Paginanummer
536

Winnaar 2007

Doelstelling

Creëer een doorvertaling van de branding campagne ‘Het grootste risico om ook miljonair te worden’, waarmee Lotto een jongere doelgroep aanspreekt. Een online campagne die ook directe sales genereert.

Doelgroep

Mannen in de leeftijdscategorie van 18 tot 40 jaar.

Concept

Met ‘Millionaire, the film’ zet Lotto een nieuwe stap in breedband branded entertainment. Actiever en meer ‘in control’ dan een Youtube-film, maar toegankelijker dan een game. Een korte interactieve film waarin de kijker de risico’s van het miljonairschap ervaart en de richting van het verhaal bepaalt. Millionaire is in alles een speelfilm, inclusief première, bn’ers en regisseur Tim Oliehoek die met actie en humor zijn Hollywoodteske stempel op de film drukt.

Media- en middelenstrategie

Berichten op Tim Oliehoeks Hyve creëren buzz nog voordat de film live is. Online advertising en PR rondom een echte galapremière in Amsterdam. Het sterk virale element van de film. En om het af te maken een e-mailstrategie die bezoekers converteert tot Lottoabonnee.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken