Bekijk deze campagne op pagina 536 van het SAN Jaarboek 2007.
Creëer een doorvertaling van de branding campagne ‘Het grootste risico om ook miljonair te worden’, waarmee Lotto een jongere doelgroep aanspreekt. Een online campagne die ook directe sales genereert.
Mannen in de leeftijdscategorie van 18 tot 40 jaar.
Met ‘Millionaire, the film’ zet Lotto een nieuwe stap in breedband branded entertainment. Actiever en meer ‘in control’ dan een Youtube-film, maar toegankelijker dan een game. Een korte interactieve film waarin de kijker de risico’s van het miljonairschap ervaart en de richting van het verhaal bepaalt. Millionaire is in alles een speelfilm, inclusief première, bn’ers en regisseur Tim Oliehoek die met actie en humor zijn Hollywoodteske stempel op de film drukt.
Berichten op Tim Oliehoeks Hyve creëren buzz nog voordat de film live is. Online advertising en PR rondom een echte galapremière in Amsterdam. Het sterk virale element van de film. En om het af te maken een e-mailstrategie die bezoekers converteert tot Lottoabonnee.