MILK&FRUIT, MELK WAAR PLEZIER IN ZIT.

MILK&FRUIT, MELK WAAR PLEZIER IN ZIT.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Arla Foods B.V.
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2009
Paginanummer
210

Doelstelling

Onze communicatie moest zorgen voor een grotere propositiebekendheid van Milk&Fruit onder de doelgroep. Tevens wilden we de consument aanzetten tot aankoop.

Doelgroep

De gebruikersgroep zijn met name gezinnen met kinderen. De moeder doet meestal de boodschappen.

Concept

Milk&Fruit is uniek in zijn soort. Ook door de consument wordt alleen dit product gezien als enige echte alternatief voor melk. Het is melk met een smaakje. Voor iedereen die melk net even te saai of niet lekker vindt. Ofwel: Milk&Fruit, melk waar plezier in zit.

Media- en middelenstrategie

De radiocommercials waren liedjes (in de stijlen country, rap & levenslied) opgebouwd uit de propositie van Milk&Fruit en activators voor de actie ‘Zing jezelf op de radio!’. Op internet kon de consument zijn commercial inzingen. Met als hoofdprijs een eigen radiocommercial on air. Voor de niet-zinger waren er met een unieke code andere leuke prijzen te winnen. POS materiaal en print werden op gelijke wijze ingezet. Enerzijds productbekendheid, anderzijds activerend.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken