‘Mijn leven….’

‘Mijn leven….’

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Meavita
Bureau
BVH Groep
Jaar
2006
Paginanummer
72

Doelstelling

Ook in de zorgsector is marktwerking geïntroduceerd. Organisaties worden gedwongen te concurreren met elkaar. In deze strijd werkt Meavita (Thuiszorg, Verzorgd Wonen, zorg voor Opgroeiende Kinderen en Dieetadvies) aan een sterk merk met een herkenbare emotionele lading om zo de voorkeur van cliënten binnen de verzorgingsgebieden te krijgen.

Doelgroep

Mensen die zelf aangewezen zijn op zorg en zij die van invloed zijn op de keuze van de zorgorganisatie en de wijze waarop de zorg wordt ingericht. Hierbij moet vooral gedacht worden aan familie, vrienden en buurtbewoners. Maar ook aan artsen en andere hulpverleners.

Concept

Maak duidelijk dat Meavita ervoor zorgt dat mensen zo veel en zo lang mogelijk het leven kunnen leiden dat ze gewend zijn en waarbij ze zich prettig voelen. Zelf de regie kunnen blijven voeren, want het is tenslotte hun leven...

Media- en middelenstrategie

Hoewel Meavita landelijk ambities heeft, zijn de verzorgingsgebieden nu nog regionaal. Ook gezien de doelgroep is gekozen voor sterke regionale middelen en media zoals abri’s, billboards, advertenties in dag- en huis-aan-huisbladen, regionale radio, trams/bussen. Daarbij zijn verschillende internettoepassingen ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken