Miele is gaan samenwerken met Mojo/ Lowlands, omdat dit festival bij uitstek passend is qua doelgroep. De bezoekers zijn hoogopgeleid, (AB1), 25+ en hebben kwaliteit en duurzaamheid hoog in het vaandel. Het is een meerdaags festival waar alleen weekendkaarten voor te koop zijn, waardoor het een uitdaging voor de 60.000 bezoekers is om te douchen gedurende het weekend. Daar is de match en toegevoegde waarde met Miele als 'was'expert ontstaan. In een enorme wasmachine konden bezoekers zelf, op een verrassende manier, een kort 'wasprogramma' ervaren. Terwijl ze feestend stonden te bubbelen, werden de festivaloutfits van de bezoekers gewassen, gedroogd en gestreken. Naast de Miele Powerwash stond op het festivalterrein de Miele Stoomoven waar de hele dag koolhydraat- en eiwitrijke gerechten werden verkocht. Er werd niet alleen voor de buitenkant van de festivalbezoeker maar ook voor de binnenkant gezorgd, zodat zij fit en fris het hele Lowlands weekend konden beleven.