MIELE INSPIRIENCE

MIELE INSPIRIENCE

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Miele Nederland B.V.
Bureau
laMarque
Jaar
2008
Paginanummer
374

Doelstelling

Creëren van brand equity en autoriteit in het domein ‘thuisleven’ door direct en interactief contact met kopers, gebruikers en influentials op basis van de merkbelofte.

Doelgroep

Mensen die hechten aan kwaliteit, comfort en zekerheid, ouder dan 30 jaar en met een bovenmodaal inkomen.

Concept

Wie wil er nou wassen, koken of stofzuigen? We willen genieten. Van mooie kleding, lekker eten en een schoon huis. Miele begrijpt dat. Biedt daartoe producten, diensten, services, cursussen en de middelen om zo min mogelijk energie aan het huishouden te besteden en zo veel mogelijk van het ‘thuisleven’ te genieten.

Media- en middelenstrategie

Omni presence in eigen, gesponsorde en commerciële media, bouwend aan Brand activation en leidend naar een oriëntatie, demonstratie of inspiratie in het Miele Inspirience Centre in Vianen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken