Met zekerheid. Consolid.

Met zekerheid. Consolid.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Consolid
Bureau
Propaganda
Jaar
2011
Paginanummer
73

Doelstelling

Introduceren van het corporate brand Consolid, het grootste gespecialiseerde uitzend- en detacheringsbureau voor Vervoer en Veiligheid. Met als kernpropositie optimale zekerheid waar het gaat om inzet van flexibel personeel binnen verantwoordelijke werkgebieden.

Doelgroep

Tweeledige doelgroep: potentiele opdrachtgevers in de sectoren Vervoer en Veiligheid en potentiele flexkrachten.

Concept

In de campagne staan de flexwerkers van Consolid Centraal. Verantwoordelijkheid is, net als bij Consolid zelf, hun tweede natuur. Juist daarom zijn ze zo geschikt voor de beroepen waarbij het er echt toe doet; zoals buschauffeurs, vrachtwagenchauffeurs en beveiligers.

Media- en middelenstrategie

Voor media- en middeleninzet geldt eigenlijk maar 1 criterium; relevantie. Vandaar dat we ervoor hebben gekozen zo dicht mogelijk op de huid van de doelgroep te zitten. Advertenties in vakbladen en opiniebladen voor potentiele inleners, vrachtwagenreclame voor flexwerkers, billboarding langs snelwegen en online voor beide groepen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken