Met wie zou jij wel eens een beschuitje willen eten?

Met wie zou jij wel eens een beschuitje willen eten?

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
BOLLETJE
Bureau
Mediaxplain
Jaar
2019
Paginanummer
181

Doelstelling

Zet het iconische Bolletje beschuit in de spotlights als fun onderdeel van een voedzaam ontbijt. Verhoog merkvoorkeur en -sympathie & koopintentie

Doelgroep

18-54 jr

Merkomschrijving

Al ruim 150 jaar hét bakkersmerk van Nederland. Geliefd bij jong en oud, springlevend & eigentijds, altijd met een positieve glimlach

Concept

"Met wie zou jij wel eens een beschuitje willen eten"? Een activatie waar we mensen op diverse festivals aan de speeddate ontbijttafel samenbrengen én Dr Love aka Robert ten Brink gaat op pad met een special ontwikkelde extensie van All You Is Need Is Love

Media- en middelenstrategie

360-graden content en activatie campagne: 1. Oproep-fase: promo op RTL en Qmusic, incl. online/social platformen. Oproep bij Mattie & Marieke op Qmusic 2. Overval-fase: Dagelijkse ontbijtoverval van Robert in de Beschuitbus met 5 uitverkorenen bij hun (potentiële) geliefden. Live bij Mattie&Marieke op Qmusic 3. Content-distributie-fase: Branded cromo RTL, item RTL Boulevard, video's op oa RTL Boulevard & RTL Nieuws en via social media kanalen van partners 4. On the ground-fase: festival activaties; speeddaten in Bolletje ontbijtcafé, ontbijt-op-luchtbed op de camping
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken