Met TUI Last Minutes scoren in de Laatste Minuut

Met TUI Last Minutes scoren in de Laatste Minuut

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
TUI
Bureau
UM/Yune
Jaar
2021
Paginanummer
412

Doelstelling

Tijdens het EK Voetbal wil TUI middels een opvallende activatie TUI App downloads realiseren. TUI app bezitters zijn erg waardevol voor TUI. Naast het doel van app downloads willen we ook het TUI Last Minute vakantie aanbod op onderscheidende wijze onder de aandacht brengen.

Doelgroep

Nederlanders die nog geen zomervakantie hebben geboekt.

Merkomschrijving

In TUI’s pay-off en logo staat de glimlach centraal. TUI wil zijn klanten altijd verrassen met momenten die zorgen voor glimlach. Deze activatie past hier perfect bij.

Concept

De 90e minuut in een voetbalwedstrijd is altijd spannend. Wordt er gescoord? In de laatste minuut tijdens de EK-wedstrijden van Nederland scoren TUI fans sowieso. Want alleen tijdens de 90e minuut, kan een korting op een Last Minute vakantie van TUI worden geclaimd. Aanmelden gaat via de TUI App, die je vlak vóór de laatste minuut een herinnering stuurt.

Media- en middelenstrategie

Er is een beperkt budget ingezet op social en digital media gericht op voetbal & travel fans om op te roepen de TUI App te downloaden. Voor een extra push tijdens de wedstrijden is geadverteerd op het populaire Scorito en op liveblogs.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken