Met Honig Pasta Vezelrijk krijg je iedereen aan tafel

Met Honig Pasta Vezelrijk krijg je iedereen aan tafel

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
H.J. Heinz
Bureau
Leukwerkt Worldwide
Jaar
2011
Paginanummer
238

Doelstelling

Bekend maken van Honig Pasta Vezelrijk. Deze nieuwe pasta bevat extra vezels, maar smaakt en ziet er uit als gewone pasta.

Doelgroep

Families, specifiek ouders met jonge kinderen. Ze zijn druk, maar willen ondanks tijdgebrek wel iets gezonds op tafel zetten wat het hele gezin lekker vindt.

Concept

Honig vindt het belangrijk dat families weer vaker 'Aan tafel' eten. Onderzoek heeft uitgewezen dat samen aan tafel eten o.a. beter is voor de ontwikkeling en eetgewoontes van kinderen. 'Vezelrijk' speelt daar precies op in. Het gemak van bereiden, het gezonde en het lekkere komen op een ongedwongen manier naar voren. De roep 'Aan tafel!!!' is een bevestiging van de maker dat de maaltijd gelukt is en dat je met Honig altijd eenvoudig een lekkere maaltijd op tafel zet. Als beloning ontving 'Vezelrijk' onlangs de Jaarprijs Voedingscentrum 2011.

Media- en middelenstrategie

Om op korte termijn veel mensen te bereiken en het merk ook emotioneel te laden is TV als hoofdmedium ingezet met als ondersteuning sampling en demonstratie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken