Met een beetje geluk wordt 2014 een fantastisch jaar

STAATSLOTERIJ / LEMZ

Bekijk deze campagne op pagina 436 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
STAATSLOTERIJ
Titel
Oudejaarslot
Bureau
LEMZ
Account
LEMZ
Copy
LEMZ
Art
LEMZ
Strateeg
LEMZ
Opdrachtgever
Marcel Ribbens
Film/Productiemaatschappij
CZAR
Muziek
Ruben Sanama
RTV-producer
Nikki Haighton
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van STAATSLOTERIJ
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van LEMZ
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Geef Nederland - vanuit de nieuwe merkmissie; mensen gelukkig maken met geld - een reden om weer massaal mee te spelen met de Oudejaarstrekking.

Doelgroep

Heel Nederland ouder dan 18 jaar.

Strategie/Concept

Gelukkig worden begint met kansen zien. Daarom blikken we in de campagne vooruit naar kansrijke momenten in 2014. Mogen we onze schaatsen uit het vet halen voor de tocht der tochten? Regent het goud op de Spelen in Sochi? En kleurt heel Rio oranje? In een social media activatie vragen we mensen naar hun eigen kansrijke momenten voor 2014. Onder het motto: met een beetje geluk wordt 2014 een fantastisch jaar, halen we Nederland vervolgens over om mee te spelen met OJT. Want met een Oudejaarslot kan 2014 wel heel goed beginnen.

Media- en middelenstrategie

De campagne bestaat uit een TVC, bioscoop- en radiocampagne, instore, outdoor, print, outsert, non spot met SBS, PR en online advertising. Resultaat: tienduizenden positieve reacties op Facebook, duizenden nieuwe fans en een omzetstijging op het belangrijkste groeikanaal: online.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen