Met dank aan de natuur

Appelsientje / DDB

Bekijk deze campagne op pagina 212 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Appelsientje
Titel
Vruchtensap
Bureau
DDB
Account
Ralph Balk, Iris Minnema
Copy
Dylan de Backer
Art
Joris Kuijpers
Strateeg
Manfred Bik
Opdrachtgever
Hein Raijmakers, Maurice Willemsen
Film/Productiemaatschappij
Part of a bigger Plan / The Ambassadors DNA
Muziek
Michiel Borstlap
RTV-producer
Yuka Kambayashi
Illustraties
Part of a bigger Plan, Christian Borstlap
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Appelsientje
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van DDB
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Appelsientje wordt in toenemende mate gezien als 'gewoon een lekker drankje' en verliest daardoor terrein aan private labels. Daarnaast is de perceptie dat alles wat lang houdbaar is, kunstmatig is. Terwijl Appelsientje de enige is die natuurlijk is. Om verschil te maken, gaan we mensen hier weer bewust van maken.

Doelgroep

Gezinnen die graag Appelsientje drinken, maar ook vaak private labels kiezen. Ze willen het beste voor hun gezin en zo natuurlijk mogelijk eten en drinken, maar gaan niet heel bewust op zoek. We moeten het zo duidelijk mogelijk maken.

Strategie/Concept

Appelsientje heeft alles te danken aan de natuur. De natuur doet het werk. En dat is per definitie goed én lekker. Wie is Appelsientje om dan nog iets toe te voegen? Dit vertellen we op een luchtige, speelse manier. In een vernieuwende vorm. Appelsientje. Met dank aan de natuur.

Media- en middelenstrategie

Op tv en online maken we mensen bekend met de nieuwe positionering en look & feel. In activatie laten we mensen persoonlijk kennismaken met het vernieuwde Appelsientje.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen