Meningen Campagne

Meningen Campagne

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
PricewaterhouseCoopers
Bureau
707 Brand Communications
Jaar
2006
Paginanummer
40

Doelstelling

Demonstreren van het mentaal leiderschap van PricewaterhouseCoopers. Met lef het merk uitbouwen, PwC op een onderscheidende manier profileren als multicompetente adviseur en op heel concrete onderwerpen PwC’s kennis van zaken demonstreren.

Doelgroep

Zakelijke beslissers in de door PwC gekozen marktsectoren.

Concept

Echte PwC’ers van alle rangen en standen geven hun mening, visie of inzicht over concrete onderwerpen. In de eerste flight stonden deze onderwerpen in relatie tot het overkoepelende thema ’Connectivity’. Later zullen andere thema’s worden belicht. De veelheid aan meningen en visies toont de denkkracht en de breedte van de kennisgebieden binnen PwC. De onderwerpen appelleren aan gemeenschappelijke issues, mentaliteit en behoeften van ondernemers/bestuurders/ potentiële werknemers. PwC’ers worden met deze aanpak betrokken in het ontwikkelingsproces en gestimuleerd een bijdrage te leveren . De (soms tegengestelde) meningen geven een authentiek en menselijk beeld van PwC en PwC’ers.

Media- en middelenstrategie

1/1 pagina’s en IM’s in dagbladen en special interestbladen. (Hoe branchgerichter het medium , hoe specifieker de mening). Radio (35’’ thema commercial en ruim 25 verschillende 10” meningen-commercials) en online. In een burst met een hoge frequentie is snel een hoog bereik opgebouwd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken