Men With Talent

Men With Talent

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Heineken Nederland
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2010
Paginanummer
256

Nominatie 2010

Doelstelling

Laat zien dat Heineken jonge mannen beter begrijpt dan wie ook.

Doelgroep

Jonge mannen die het maximale uit het leven willen halen.

Concept

Er is steeds meer oog voor de belangen en interesses van vrouwen. Niet alleen zijn meeste tijdschriften en boeken op vrouwen gericht, maar ook de meeste TV shows, zoals de zeer populaire talentenjachten. Hoe zou zo'n soort programma eruit zien als het helemaal voor mannen gemaakt was? Daarom komt Heineken met een onvervalste talentenshow voor mannen: Men With Talent!

Media- en middelenstrategie

Men With Talent is helemaal neergezet als een echte talentenshow, met korte promo's en shownieuwsflitsen op TV (SBS6/RTL), aankondigingen online, in Veronica Magazine en in-program animaties. Uiteindelijk bleek Men With Talent de nieuwste Heineken commercial te zijn. De viral filmpjes inspireerden vervolgens vele mannen om ook zelf hun talent te tonen en op Youtube te zetten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken