Naast bereik gaan we voor meer engagement d.m.v. content en interactie. Op het online Toon-platform kun je in een interactieve omgeving Toon functionaliteiten proberen. Nadruk ligt op realtime inzicht en het op afstand bedienen van thermostaat en apparaten. De ATL campagne zorgt voor meer bekendheid, online traffic en geeft directe sales een boost. Met contentpartners RTL Woonmagazine, NRC en Quest brengen we nieuwe features onder de aandacht én stimuleren we het delen van ervaringen. Daarnaast is een verrassende activatie ingezet: win een overnachting in de Toon B&B in Diergaarde Blijdorp en betaal alleen wat je aan energie verbruikt. Logés kunnen Toon live ervaren en hun verbruik realtime volgen. Aandacht in o.a. Hart van Nederland leidt tot een stormloop aan inschrijvingen. Met de online community Vrienden van Toon faciliteert Eneco de interactie tussen enthousiaste Toon gebruikers. En tijdens de 1ste Toon Smart Home sessie vraagt Eneco bloggers, developers en prominente innovators mee te denken over privacy, design én de doorontwikkeling van Toon. Met veel free publicity én thought leadership als resultaat.