Meer Mens

Meer Mens

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
MEDIQ
Bureau
Havas Lemz
Jaar
2021
Paginanummer
130

Doelstelling

Betrekken van medewerkers bij de nieuwe positionering.

Doelgroep

Alle medewerkers van Mediq.

Merkomschrijving

Mediq helpt klanten zich minder patiënt en meer mens te voelen. Als leverancier van medische diensten zorgt Mediq ervoor dat zorg op de juiste plek kan worden ontvangen. Door met het hart te luisteren doen ze dat op een manier die patiënten controle, zelfvertrouwen en vrijheid biedt. ‘Meer Mens’ vormt de kern van de positionering.

Concept

Het viert het verschil dat medewerkers maken in het leven van klanten. Samen ontdekken ze inspirerende manieren hoe ze hun klanten minder patiënt laten voelen. Ervaringen die als vanzelfsprekend werden ervaren worden op een voetstuk geplaatst om de nieuwe belofte te illustreren.

Media- en middelenstrategie

Het verzamelen van de verhalen was even belangrijk als het delen. De campagne werd groot gelanceerd om medewerkers te inspireren om verhalen te delen. Deze vormden de basis van een intrigerende podcast en interne communicatie. Dit gaf een enorme boost aan interne trots en werd uiteindelijk ook gebruikt voor externe campagnes. Middelen: Podcast, film, print.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken