Meer koophuizen dan Funda

Meer koophuizen dan Funda

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Jaap.nl
Bureau
epidemie
Jaar
2007
Paginanummer
108

Nominatie 2007

Doelstelling

Huizenzoeksite Jaap introduceren bij de woningzoekende consument en zijn online diensten bekendheid geven.

Doelgroep

Particuliere huizenzoekers in Nederland; focus op 25-50 jaar en woonachtig in de Randstad.

Concept

Jaap kijkt verder dan het eigen straatje en kan daardoor meer aanbod bieden dan concurrent Funda. Met een eenvoudige, uitdagende pay-off wordt het merk op de kaart gezet: Meer koophuizen dan Funda.

Media- en middelenstrategie

Televisie en radio zijn als hoofdmedia ingezet om zoveel mogelijk bekendheid en traffic naar de website te genereren. Daarnaast werden online-, printmedia en PR ingezet om dit te ondersteunen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken