Meer dan mooi

BRUGMAN KEUKENS & BADKAMERS / Eigen Fabrikaat

Bekijk deze campagne op pagina 340 van het SAN Jaarboek 2014.

Adverteerder
BRUGMAN KEUKENS & BADKAMERS
Titel
Keukens & badkamers
Bureau
Eigen Fabrikaat
Account
Karina Buitenhuis, Gwendolyn van Os van den Abeelen
Copy
Tomas Minken
Art
Peter Scholtens
Strateeg
Gerrit Winkel
Opdrachtgever
De Mandemakers Groep - Wim de Ruiter, Hans van Uden
Film/Productiemaatschappij
Brenninkmeijer & Isaacs
Editor
online: Jelmar Hoekstra / offline: Captcha!
Muziek
Soundcircus - Kees Kroot
Fotografie
Beeldschoon studio’s
Illustraties
Laura den Otter
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BRUGMAN KEUKENS & BADKAMERS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Eigen Fabrikaat
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Claimen van het middensegment met behoud van merkbekendheid, waarbij een herkenbare én onderscheidende merkinvulling belangrijk is. Met een geïntegreerde campagne wil Brugman Keukens & Badkamers bouwen aan de merkvoorkeur én tegelijkertijd de reasons to buy vergroten (met behoud van prijs/actie-element). We noemen het daarom: actiematig positioneren.

Doelgroep

Primair vrouwen, spontaan en open van karakter. Hechten aan sfeer en aan gevoel, niet zozeer aan feiten. Gezin, familie en buurt zijn belangrijk. Van alle leeftijden.

Strategie/Concept

Alle keukens en badkamers bij Brugman zijn mooi en van uitstekende kwaliteit. Maar Brugman doet meer. Brugman inspireert, helpt je met handige tips én helpt met scherpe acties en prijzen. Daarnaast regelt Brugman ook nog de plaatsing van A tot Z. Dát is de Brugman Toegevoegde Waarde. En dat maakt Brugman 'Meer dan mooi'.

Media- en middelenstrategie

Tv wordt ingevuld d.m.v. een spokesman en een vrouwelijke voice-over die in de Brugman-showroom vertellen over al het moois van Brugman. Door de toegankelijke dialoog komt de toegevoegde waarde van Brugman optimaal tot zijn recht. Het thema en het gevoel van 'Meer dan mooi' is doorgevoerd in alle middelen: van het eigen Brugman Magazine tot instore en van print tot online. Brugmans omzetresultaten liggen sinds de start van de campagne fors boven de lichte marktgroei.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen