Claimen van het middensegment met behoud van merkbekendheid, waarbij een herkenbare én onderscheidende merkinvulling belangrijk is. Met een geïntegreerde campagne wil Brugman Keukens & Badkamers bouwen aan de merkvoorkeur én tegelijkertijd de reasons to buy vergroten (met behoud van prijs/actie-element). We noemen het daarom: actiematig positioneren.
Primair vrouwen, spontaan en open van karakter. Hechten aan sfeer en aan gevoel, niet zozeer aan feiten. Gezin, familie en buurt zijn belangrijk. Van alle leeftijden.
Alle keukens en badkamers bij Brugman zijn mooi en van uitstekende kwaliteit. Maar Brugman doet meer. Brugman inspireert, helpt je met handige tips én helpt met scherpe acties en prijzen. Daarnaast regelt Brugman ook nog de plaatsing van A tot Z. Dát is de Brugman Toegevoegde Waarde. En dat maakt Brugman 'Meer dan mooi'.
Tv wordt ingevuld d.m.v. een spokesman en een vrouwelijke voice-over die in de Brugman-showroom vertellen over al het moois van Brugman. Door de toegankelijke dialoog komt de toegevoegde waarde van Brugman optimaal tot zijn recht. Het thema en het gevoel van 'Meer dan mooi' is doorgevoerd in alle middelen: van het eigen Brugman Magazine tot instore en van print tot online. Brugmans omzetresultaten liggen sinds de start van de campagne fors boven de lichte marktgroei.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken