Meedoen in de wereld hoeft niet duur te zijn.

TELFORT / N=5

Nominatie 2013

Bekijk deze campagne op pagina 115 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
TELFORT
Titel
Telecom
Bureau
N=5
Account
Anouk Zink, Merel Hoogendorp, Ralph Balk, Jesse Houweling
Copy
Bies Vermeulen, Nannette Visser, Paul Bakker, Roel Pijnacker
Art
Sebastiaan Kenter, Nick Sluijs, Hans Bolleurs, Wietse Vonk, Lukas van de Ven (CD)
Strateeg
Marc Pieterse, Silvia van Hooft
Opdrachtgever
Melvin Gaal, Leonie Bloemendaal, Miemie Man, Yvette Belt
Film/Productiemaatschappij
Comrad, The Ambassadors, IM3D, Digital Message, Filmgasten
RTV-producer
Monique Neuteboom, Guy van der Hoop, Casper Reus, Jasper Baartmans (online), Barbara Leusink (online), Michiel de Vos (online)
Illustraties
Chris van der Werff
In samenwerking met
Digined
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van TELFORT
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Corporate
Meer Corporate inzendingen

Corporate

Doelstelling

Van campagnesympathie naar merkvoorkeur door de merkbelofte te activeren bij de doelgroep.

Doelgroep

Telfort richt zich op de marktvolgende massa (focus: gezinnen).

Strategie/Concept

De (propositie)campagnes van Telfort staan als een huis. Ex-miljonair Hans laat op geheel eigen wijze zien dat Telfort de kwaliteit biedt die hij gewend is, maar dan supervoordelig. Met corporate communicatie brengen we de merkmentaliteit van Telfort tot leven en laten we zien dat 'als je een beetje creatief bent, meedoen in de wereld helemaal niet duur hoeft te zijn'.

Media- en middelenstrategie

Facebook hebben we ingericht als een magazine over hoe je mee kunt doen in de wereld zonder (veel) geld uit te geven. Zo inspireert en betrekt Telfort zijn fans 365 dagen per jaar. Met drie sympathieke merkactivaties in het hart van de doelgroep bewijzen we de merkbelofte van Telfort op opvallende wijze. De activaties zorgen voor een enorme impuls van de dialoog en interactie op Facebook.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen