Meedoen in de wereld hoeft niet duur te zijn

Meedoen in de wereld hoeft niet duur te zijn

Categorie
Excellent
Adverteerder
TELFORT
Bureau
N=5
Jaar
2014
Paginanummer
230

Doelstelling

Telfort positioneren als hét value-for-money merk in Telecom.

Doelgroep

Telfort richt zich op de marktvolgende majority. Focus op gezinnen die niet vooroplopen als het gaat om telecom, maar wel graag mee willen doen in de wereld van vandaag zonder daar te veel voor te moeten betalen.

Concept

Meedoen in de wereld hoeft niet duur te zijn. Dat is de merkbelofte van Telfort en de kern van het campagneconcept met ex-miljonair Hans van de Berg. Gewend aan luxe en alleen de beste kwaliteit, moeten Hans en zijn gezin zich aanpassen aan het leven van de gewone man. Hans vindt het wel verfrissend. Zo heeft hij Telfort ontdekt. Want Telfort biedt de kwaliteit die hij gewend is, maar dan supervoordelig.

Media- en middelenstrategie

De middelenstrategie volgt het model touch-tell-sell, voor een heldere structuur en rolverdeling van de diverse middelen. Touch: de hoofdboodschap emotioneren doen we op tv, onmiskenbaar de belangrijkste drijver van de campagne. Om de massa te bereiken en in het hart te raken, zetten we naast tv ook megamasten en pre-rolls in op veel bezochte sites. Op Facebook presenteren we sneakpreviews van de tvc's en delen we campagnegerelateerde content. Tell: we informeren de doelgroep over de proposities met (interactieve) online billboards, mobile advertising, advertenties, huis-aan-huis, folders en de website. Sell: radio, abri's, banners en IM's worden heel actiematig en salesgericht ingezet. In de meer informerende en actiematige middelen gebruiken we de typische blauwe bollen van de huisstijl en ligt alle focus op de propositieboodschap en het aanbod.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken