De coronacrisis raakt klanten in verschillende aspecten van hun leven. Bijvoorbeeld als huizenbezitter én als ondernemer of vermogende. Daarom ontwikkelen we een bankbrede contentaanpak: #meedenkers. Met een redactionele formule kaderen we onderwerpen, toon en stijl af zodat herkenbaarheid en consistentie ontstaan. Onder #meedenkers creëren we formats en publicaties waarmee we de belangrijkste klantzorgen vastpakken. Voor retailklanten staan zorgen omtrent 'wonen' centraal. In korte updates en een uitgebreid kwartaalrapport gaan we o.a. in op gevolgen van de stijgende hypotheekrente en dalende huizenprijzen. Voor zakelijke klanten starten we een wekelijkse online talkshow waarin we met experts en topondernemers in gesprek gaan over de uitdagingen van nu. Ook publiceren we de ondernemersgids 'De Zaak Vooruit'. Met urgente thema's, inspirerende verhalen en de nieuwste prognoses biedt dit e-book ondernemers alle handvatten om met vertrouwen hun nieuwe koers te bepalen. In de serie 'Vraag het ABN AMRO' beantwoorden experts uiteenlopende financiële vragen van Nederlanders op social media. Of het nu gaat over vermogensplanning, schenken, vastgoed, pensioen, fiscaliteit of beleggingsthema's. Op Prinsjesdag informeren we klanten over wat de Miljoenennota 2021 voor hen gaat betekenen en doen actueel en deskundig verslag.