MEDICIJNEN WERKEN BETER DANKZIJ UW APOTHEKER

MEDICIJNEN WERKEN BETER DANKZIJ UW APOTHEKER

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
KNMP
Bureau
BVH Groep
Jaar
2005
Paginanummer
78

Nominatie 2005

Doelstelling

De apotheker positioneren als de autoriteit als het gaat om kennis over en gebruik van medicijnen. Daarmee toont de apotheker zich als een onmisbare schakel in de zorgketen waar mensen voor advies over medicijngebruik terecht kunnen.

Doelgroep

Nederland 30 - 60 jaar.

Concept

Het eenduidig claimen van een eigen domein in de zorgketen: het gebruik van en de werking van medicijnen. Belangrijke issues als veiligheid, rendement, persoonlijk advies krijgen hierbij extra aandacht. Medicijnen werken beter dankzij uw apotheker.

Media- en middelenstrategie

Media kent twee hoofdsporen. Massamedia als televisie, internet en advertenties om de brede positionering te ondersteunen. Daarnaast point of sale (in de apotheek) om met name ook de incidentele gebruiker te bereiken. Deze materialen zijn voor alle leden van de KNMP in een toolkit beschikbaar.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken