MAYA 2012

MUSEUM VOLKENKUNDE / SKIPINTRO

Bekijk deze campagne op pagina 553 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
MUSEUM VOLKENKUNDE
Titel
Museum
Bureau
SKIPINTRO
Account
Ruby Lemm
Copy
Jeroen Buddingh
Art
Cyril Tjahja
Strateeg
Ruby Lemm
Opdrachtgever
GEKE VINKE
Muziek
Geluid Wim Vonk
Illustraties
Cyril Tjahja 591
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van MUSEUM VOLKENKUNDE
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van SKIPINTRO
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Bekend maken van, en belangstelling wekken voor, de tentoonstelling Maya 2012 in Museum Volkenkunde.

Doelgroep

Gezinnen met kinderen van 6 tot 16 jaar.

Strategie/Concept

Aansluiten bij de mysterieuze wereld van de Maya’s en de voorspelling voor 2012.

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerde campagne met herkenbare uitingen in print (posters, advertenties), op STER & Cultuur en radio. Op de website konden mensen vanuit huis met de webcam eigen voorspellingen voor 2012 opnemen.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen