Mastercard verhoogt aandeel online betalingen door samenwerking met Vogue Online Shopping Night

Mastercard verhoogt aandeel online betalingen door samenwerking met Vogue Online Shopping Night

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
MASTERCARD NEDERLAND
Bureau
Carat, Dentsu Aegis Network
Jaar
2019
Paginanummer
138

Doelstelling

Verhogen gebruik Mastercard bij online betalingen

Doelgroep

Vrouwen in de leeftijd van 30-45 jaar, met een bovengemiddeld bestedingspatroon online.

Merkomschrijving

Er zijn diverse mogelijkheden om online te betalen in Nederland, maar waarom kies je voor Mastercard? Betalen met Mastercard biedt zekerheid in de vorm van aankoopverzekering en aflevergarantie, wel zo prettig.

Concept

Volledige partnership Mastercard & Vogue Online Shopping Night, VOSN, 12-uur durend shoppingevent met hoge kortingen bij aangesloten webshops. Tijdens VOSN valt alles samen; doelgroep, inspiratie en aankoopmoment.

Media- en middelenstrategie

Vogue is een wereldwijde autoriteit op het gebied van fashion bij vrouwen 25-45. Voor deze partnership werd het logo aangepast in een VOSN X Mastercard logo, daarnaast is uniek beeldmateriaal in Voguestijl geschoten. Display ads, advertorials, (print)artikelen op Vogue met afsluitende alinea waarin de voordelen van betalen met Mastercard zijn benadrukt. Tijdens VOSN had Mastercard een take-over van Vogue website. Het unieke beeldmateriaal is gebruikt voor alle uitingen, print en online.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken