Marktleider zijn, marktleider voelen.

Marktleider zijn, marktleider voelen.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
AutoTrack.nl
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2007
Paginanummer
97

Doelstelling

Bouw de positie van marktleider verder uit. Word naast marktleider in cijfers ook mentaal marktleider.

Doelgroep

Alle particulieren die een nieuwe tweedehands auto zoeken en kopen bij een autobedrijf.

Concept

Strategisch keyword = betrouwbaarheid. AutoTrack.nl biedt de meest betrouwbare informatie omtrent occasions. Want AutoTrack.nl gaat daarin het verst. Met o.a. tips voor het sluiten van de juiste deal. Creatief keyword = verder gaan. Hoe meer je vooraf weet, hoe veiliger de koop. Meer vragen, beter voorbereiden, kortom: verder gaan. De humoristische copytwist en de nogal branchevreemde fotografie doen dit ook.

Media- en middelenstrategie

Primair internet, onontbeerlijk voor een occasion-portal. Aangevuld met dagbladen voor visuele impact. Het bereik is verbreed en de contactfrequentie is opgevoerd met behulp van radio.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken