Marketing voor Curaçao in tijden van COVID-19

Marketing voor Curaçao in tijden van COVID-19

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
CURAÇAO TOURIST BOARD EUROPE
Bureau
Bright8
Jaar
2020
Paginanummer
410

Doelstelling

Onder veranderende omstandigheden Curaçao als een aantrekkelijke reisbestemming onder de aandacht van de doelgroep blijven brengen.

Doelgroep

De doelgroep voor de campagnes werd door het jaar steeds breder, en daarmee breder dan de reguliere doelgroep, omdat Curaçao een van de weinige zonbestemmingen werd.

Merkomschrijving

Curaçao is een bestemming waar mensen even op adem en tot zichzelf kunnen komen van de hectische tijd die achter hen ligt. Het eiland staat bekend om de zomerse omstandigheden, relaxte stranden en faciliteiten, lekkere sfeer, cultuur, uitnodigende restaurants en talloze activiteiten.

Concept

Met 'Beleef het zelf' nodigen we bezoekers uit om de veelzijdigheid van Curaçao zelf te ervaren. Juist deze persoonlijke verbinding vormt de schakel tussen wat Curaçao te bieden heeft en waar de consument behoefte aan heeft.

Media- en middelenstrategie

Naast print, OOH, radio, display en video hebben we branded content ingezet op nieuwstitels om een nuancering te kunnen geven van de actuele nieuwsberichten. Ook speelden de partnership met AFC Ajax en PR-communicatie richting (trade)media een belangrijke rol.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken