Marc & Nathalie op vakantie met Belvilla

Marc & Nathalie op vakantie met Belvilla

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Belvilla
Bureau
Leukwerkt Worldwide
Jaar
2010
Paginanummer
501

Doelstelling

Naamsbekendheid verhogen en traffic naar de site. Belvilla is al jaren marktleider in verhuur van vakantiehuizen. Om hier optimaal van te profiteren is het belangrijk ook mentaal marktleider te zijn.

Doelgroep

We weten dat m.n. vrouwen/moeders de vakantie initiëren. Het is dus belangrijk dat zij weten dat Belvilla aanbieder is van vakantiehuizen.

Concept

Een campagne met herkenbare advertising properties: Marc & Nathalie. Zij bezoeken alle huizen en checken de Belvilla beloftes (uniek, altijd wat te doen & goede prijs) en noemen vaak de naam: Belvilla. Hierdoor weten we vanaf de eerste seconde wie aan het woord is en komt de bezoeker direct bij de huizen van Belvilla terecht i.p.v. via een toeristische route.

Media- en middelenstrategie

De campagne is in 2009 gestart op radio en in 2010 vervolgd op tv. De media inzet is op de momenten dat Nederland zijn vakantie boekt. Naast tv en radio is de campagne ook doorgevoerd online (site/banners/nieuwsletter) en in print (kalender met reisprogramma Marc & Nathalie en kookbrochure).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken