MAN IN THE MIRROR

MAN IN THE MIRROR

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
BEIERSDORF
Bureau
Foote Cone & Belding
Jaar
2005
Paginanummer
213

Doelstelling

Nivea for Men positioneren als dé expert en leidend merk op het gebied van huidverzorging voor mannen met als kerncompetentie ‘care’.

Doelgroep

Mannen 20-39; actief, sociaal, mannelijk niet macho, verzorgingsbewust, no nonsense

Concept

Gezichtsverzorging voor mannen moet functioneel zijn, het moet een concreet probleem oplossen. Dit inzicht heeft geleid tot de nieuwe Nivea for Men payoff, ‘Je ziet dat ’t werkt’, die in deze campagne geïntroduceerd werd. De combinatie van een vragende kopregel in combinatie met de spiegel maakt de communicatie zelfrelevant voor mannen. We spreken ze daarmee letterlijk persoonlijk aan.

Media- en middelenstrategie

Outdoorcampagne (billboard en abri) ondersteund door sampling, internet, P.O.S. en uitingen op confronterende locaties als sportscholen. Waar mogelijk zijn de uitingen voorzien van echte spiegels.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken