360 graden: De etalages van de Bijenkorf waren dit feestseizoen interactief. De beren in de etalages konden worden aangestuurd door de kijker en bovendien was een extra digitale AR laag toegevoegd waarmee je op je mobiele telefoon nog meer over Bobbie in de etalage kon ontdekken. Ook is een nieuwe online cadeau-zoekmachine ontwikkeld waarbij Bobbie je in een aantal eenvoudige stappen helpt het perfecte cadeau te vinden. Er waren diverse evenementen waaronder Turn on the Lights (met Bobbie als gastheer), de Sinterklaas disco en de Bobbie Kerst Show. Hiernaast is een nieuwe verpakkingslijn gelanceerd, waren er Bobbie-selfie spots in de winkels, een TV-Commercial, (social) videos met Bobbie, online banners, influencer marketing, email nieuwsbrieven, een radio campagne, print advertenties, ons de Bijenkorf magazine, Bobbie de beer knuffels voor verkoop en een Bobbie kinderboek exclusief voor de Bijenkorf. Hiernaast hebben wij ook een outdoor sales evenement georganiseerd op de Zuid-as om onze cadeauservices onder de aandacht te brengen.