Magnum Pleasure Store Amsterdam

Magnum Pleasure Store Amsterdam

Categorie
Retail
Adverteerder
UNILEVER BENELUX
Bureau
Unilever Benelux
Jaar
2013
Paginanummer
399

Doelstelling

Zoveel mogelijk pleasure seekers een unieke Magnum chocolate beleving aanbieden.

Doelgroep

Magnum is gemaakt voor 'pleasure seekers'. Mensen die een druk leven leiden vol verplichtingen en verantwoordelijkheden, maar regelmatig een moment van genot/rust gunnen.

Concept

In de Magnum Pleasure Store konden bezoekers aan de bar hun zelfgemaakte Magnum-ijsje ontwerpen, die door de zogenaamde Pleasure Makers met liefde en toewijding werd bereid. Naast de keuze uit melk, witte of pure chocolade om de om de Magnum in te dippen, waren er meer dan 20 toppings, zoals goji bessen&kokos, maar ook rozenblaadjes&nougat, om de Magnum mee te versieren.

Media- en middelenstrategie

Het concept staat voor het creëren van een ware ultieme persoonlijke chocolade pleasure beleving in een unieke winkel of specifieke locatie. De ervaring is sterk genoeg om buiten deze fysieke ruimte in PR, online en social media vele fans te bereiken. Om voldoende op straat met Magnum aanwezig te zijn, hebben we verschillende concepten geïntroduceerd in verschillende kanalen
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken