Magnum Mansion – Take Pleasure Seriously

Magnum Mansion – Take Pleasure Seriously

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
MAGNUM (UNILEVER)
Bureau
Glasnost
Jaar
2018
Paginanummer
282

Nominatie 2018

Doelstelling

Positioneer Magnum als luxe ijsmerk en verantwoord daarmee een prijsverhoging.

Doelgroep

Volwassen Nederlanders

Merkomschrijving

Magnum is het eerste luxe ijs-product gericht op volwassenen en één van de meest vooraanstaande ijsmerken ter wereld, dat producten maakt met een perfecte balans tussen chocolade en ijs.

Concept

Om een prijsverhoging te verantwoorden is een campagne gebouwd rondom de kwaliteit van een Magnum. Magnum opende hiervoor de deuren van haar huis en leidde consumenten langs de ingrediënten van het ijsje. De kijkers doorliepen een filmische route lang de totstandkoming van een Magnum ijsje, wat tot leven kwam tijdens het Magnum Mansion PR event. Via verschillende mediakanalen werd de doelgroep blootgesteld aan deze experience in Roaring 20's stijl.

Media- en middelenstrategie

Via de TVC werd een groot deel van het land bereikt. Om ook de millenial doelgroep te bereiken is de TVC in een PR-event gegoten waar influencers het verhaal richting de doelgroep brachten. Voor een kijkje achter de schermen werd een Instagram account ontwikkeld dat verslag deed van de nacht. Na afloop kwam het event op straat tot leven via digital out of home.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken