Crisp wil beter eten toegankelijk maken voor een groot publiek. Met een landelijke ATL campagne slagen we erin om naamsbekendheid en aantal app-downloads fors te laten groeien.
Crisp richt zich op mensen die beter willen eten én op zoek zijn naar gemak. Meer dan 50% van de klanten zijn gezinnen met kinderen en woont buiten stedelijk gebied.
In een markt die bepaald wordt door prijs en gemak onderscheidt Crisp zich op kwaliteit. Het inzicht: goed eten is lastig verkrijgbaar en makkelijk verkrijgbaar eten is minder goed. De merkbelofte: better food, everyday, effortless.
Crisp is niet alleen duurzamer en verser, maar vooral lekkerder. Dus richten we ons op de primaire emotionele klantbehoefte: smaak. We zien hoe verschillende, moderne huishoudens zich laten verrassen door de de smaak van écht lekker eten. Op basis van klantdata kiezen we producten waar onze klanten dol op zijn en graag voor terug komen.
We maken, als eerste online supermarkt van Nederland, een volwaardige TVC voor breed bereik. Daarnaast zetten we tag-ons en online (social) video in met verschillende call-to-actions, om maximaal te leren over wat er voor de doelgroep werkt.