MAGIC CARPET

MAGIC CARPET

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Vodafone Nederland
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2008
Paginanummer
414

Doelstelling

Verhogen bekendheid en de relevantie van Mobiel internet op je laptop van Vodafone.

Doelgroep

Zakelijk: Kleine tot middelgrote zakelijke klanten. Ze hebben kennis van het product en de voordelen, maar het kostenaspect houdt ze nog tegen. Consument: Mobiele communicatieoplossingen zijn zeer belangrijk voor het regelen van hun leven, het is functioneel en het geeft status.

Concept

Het picknickkleed staat symbool voor Mobiel internet op je laptop en transformeert zich tot allerlei internettoepassingen. Het kleed maakt ook direct duidelijk dat het zich buitenshuis afspeelt. In de tv-commercial is de transformatie tot internettoepassingen letterlijk zichtbaar. We zien een dag in het park waarbij je verschillende verrassende transformaties/internettoepassingen ziet.

Media- en middelenstrategie

Voor het creëren van awareness en het aantonen van relevantie is er naast TVC ook voor ‘on the go’ middelen gekozen. Plekken waar de toepassing relevant is. TVC, radio, print, OOH, online, mobile advertising, HAH, POS-materiaal.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken