MAGIC CARPET

Vodafone Nederland / UbachsWisbrun/JWT

Bekijk deze campagne op pagina 414 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Vodafone Nederland
Titel
Mobiel Internet
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Account
Monica van Harn, Andreas Moeller, Nicola Schmidt-Reps
Copy
Nico Akkerman
Art
Bart Kooij
Strateeg
Jan Bouts
Opdrachtgever
JOANNEKE VISSER , CHRISTIANNE RUGL, CATHLINE FALCONI
Film/Productiemaatschappij
Hectic Electric
Muziek
Massive Music
RTV-producer
Remco den Hartog
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Vodafone Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van UbachsWisbrun/JWT
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

Verhogen bekendheid en de relevantie van Mobiel internet op je laptop van Vodafone.

Doelgroep

Zakelijk: Kleine tot middelgrote zakelijke klanten. Ze hebben kennis van het product en de voordelen, maar het kostenaspect houdt ze nog tegen. Consument: Mobiele communicatieoplossingen zijn zeer belangrijk voor het regelen van hun leven, het is functioneel en het geeft status.

Strategie/Concept

Het picknickkleed staat symbool voor Mobiel internet op je laptop en transformeert zich tot allerlei internettoepassingen. Het kleed maakt ook direct duidelijk dat het zich buitenshuis afspeelt. In de tv-commercial is de transformatie tot internettoepassingen letterlijk zichtbaar. We zien een dag in het park waarbij je verschillende verrassende transformaties/internettoepassingen ziet.

Media- en middelenstrategie

Voor het creëren van awareness en het aantonen van relevantie is er naast TVC ook voor ‘on the go’ middelen gekozen. Plekken waar de toepassing relevant is. TVC, radio, print, OOH, online, mobile advertising, HAH, POS-materiaal.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen