Er is gekozen voor een brede, crossmediale en datagedreven inzet van mediamiddelen met aparte KPI’s op Reach-, Engage- en Activatiedoelstellingen. Dit heeft geleid tot een kanaalconversie tot maar liefst 35% en een ROI van 1:2. In deze campagne is geprobeerd op drie manieren grenzen te verleggen: 1) 123tijdschrift.nl heeft het initiatief genomen tot een branchecampagne waarvoor afspraken zijn gemaakt met tientallen uitgevers. De Magazine 10-daagse heeft op die manier in 10 dagen een groot aantal nieuwe abonnees gerealiseerd voor de gehele branche, dus ook voor magazines die ‘concurreren’ met Sanoma titels. 2) Op internet kun je de positieve beleving rondom tijdschriften niet volledig ervaren, maar is het wel mogelijk een veel groter assortiment aan te bieden dan traditionele retailers. De voordelen van online én offline zijn in de campagne optimaal benut: de webwinkel van 123tijdschrift.nl is volledig vertaald naar een tijdelijke, fysieke tijdschriftenwinkel op de Kalverstraat in Amsterdam. 3) Optimaal gebruik van data, zoals historisch aankoopgedrag en klikgedrag, maakte het mogelijk om consumenten met gepersonaliseerde content in alle mediakanalen een tailor-made aanbod te kunnen doen op basis van hun profiel, binnen een consistente communicatieboodschap.