We ontwikkelen een anthem-film waarin we deze mentaliteit introduceren. Hierin volgen we een echte vriendengroep tijdens verschillende momenten thuis, op reis en op festivals. We werken samen met DJ en producer Tom Trago, zijn track 'Working Machines' wordt gebruikt als soundtrack voor onze film. En de videoclip die bij de track geproduceerd wordt is tevens onderdeel van de campagne. De anthem- film en de videoclip belichten beide de tegenstrijdigheden van het jong zijn. Deze herkenning, en sterke vertegenwoordiging in het festival-, muziek- en uitgaansdomein, maken dat Kornuit omarmd wordt door de doelgroep. Ze gebruiken zelf de campagne assets, gemaakt voor en door de doelgroep, als manifest voor hun eigen gedachten en gevoelens. We zijn precies daar waar de doelgroep zich bevindt. Met digital focus op YouTube, social en Spotify, de bioscoop, selectieve inzet op TV en OOH in grote steden en rondom festivals. Relevante partnerships bouwen verder aan de verbinding met de doelgroep. De campagne is raak: de merkbekendheid is significant gestegen, de campagne wordt als zeer onderscheidend ervaren en Kornuit is het snelst groeiende pilsmerk van Nederland in 2018.