MADE IN IJMUIDEN

MADE IN IJMUIDEN

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Corus
Bureau
imagine’ Sparring Partners in Communicatie B.V.
Jaar
2008
Paginanummer
56

Doelstelling

Ontwikkel een personeelswervingscampagne met een corporate uitstraling, die multi-mediaal inzetbaar is. Zet Corus in IJmuiden neer als een succesvol, ambitieus, innovatief, toekomstgericht staalbedrijf, dat meer doet dan je verwacht.

Doelgroep

Direct: potentiële werknemers. Zowel hoger als lager opgeleiden. Indirect: Stakeholders in Corus.

Concept

Op de arbeidsmarkt zijn maar weinig bedrijven een merk. Daarom hebben wij als samenbindende regel gekozen voor een regel die op een positieve, aansprekende manier de kracht van het merk Corus communiceert. De campagne werkt op twee niveaus door de corporate doelstelling te koppelen aan de arbeidsmarktdoelstelling. Corporate advertising als vruchtbare bodem voor personeelswerving. En personeelswerving als vruchtbare voeding voor corporate advertising.

Media- en middelenstrategie

Inzet van media die de potentiële kandidaten gericht bereiken. Regionale dagbladen, studentenbladen, abri’s, bioscoop, stand op banenbeurzen etc. Alle communicatie leidt naar www.corus.nl.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken