MAAK VAN JE VRAAGPRIJS GEEN PRIJSVRAAG

NVM / XXS

Bekijk deze campagne op pagina 139 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
NVM
Titel
Nederlandse Vereniging van Makelaars
Bureau
XXS
Account
Piet Hein Smit, Map van Arem
Copy
Saskia Meijer
Art
René Verhagen
Strateeg
Jaap Boender
Opdrachtgever
ALEX ANNEVELDT, MARISKA VISSER
Film/Productiemaatschappij
Lenzing Brand Films, Regie: Antoinette Beumer
Muziek
Marco Sound
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NVM
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van XXS
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Communiceer de deskundigheid van de NVM makelaar in een markt waar de consument in toenemende mate zelf werkzaam is.

Doelgroep

Huizenbezitters.

Strategie/Concept

Deskundigheid is een complex begrip met veel verschillende aspecten. Er is gekozen om “in te breken” in de zelfwerkzaamheid van de consument door in te spelen op de onzekerheid ten aanzien van het meest emotionele aspect: de juiste vraagprijs. De NVM makelaar heeft hiervoor alle kennis in huis.

Media- en middelenstrategie

TV moet speels twijfel versterken. En daarmee traffic genereren naar de NVM leden. Daar ligt een boekje klaar waarin kort alle aspecten van deskundigheid worden belicht. Deze contactkans kan door de makelaar worden omgezet in een concrete afspraak.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen