Maak van je huis een Wooning

Maak van je huis een Wooning

Categorie
Retail
Adverteerder
WOONING
Bureau
SUPERREBEL
Jaar
2016
Paginanummer
340

Doelstelling

Met zeven vestigingen is Wooning dé keuken- en badkamerspecialist van Rotterdam en omstreken. Wooning wil uitgroeien tot icoon in Rotterdam, vergelijkbaar met Smidt Zeevis, Bram Ladage en Schorem. Alleen blijft de naamsbekendheid en propositiebekendheid achter bij de ambities van Wooning.

Doelgroep

Keuken- en badkamerkopers in Rotterdam en omstreken.

Concept

Een keuken of badkamer van Wooning maakt het verschil in kwaliteit, service en levering. We zeggen niet voor niets: een Rotterdammer heeft geen huis, die heeft een Wooning. Het thema komt terug in iedere uiting, iedere actie en op ieder event.

Media- en middelenstrategie

Wooning wil vooral in Rotterdam aanwezig zijn. In outdoor, in het AD en op Rijnmond. Daarnaast grijpt Wooning typisch Rotterdamse evenementen en plaatsen aan, zoals de stadions van Feyenoord en Sparta (Maak van je Kasteel een Wooning) en de Wooning Zesdaagse van Rotterdam.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken