MAAK JIJ NEDERLAND VEILIG?

MAAK JIJ NEDERLAND VEILIG?

Categorie
Personeel
Adverteerder
Trigion
Bureau
Zwiers
Jaar
2008
Paginanummer
530

Doelstelling

1. Vergroten naambekendheid werkgeversmerk Trigion 2. Ondersteuning van de directe werving van jaarlijks circa 1.500 beveiligers 3. Bevestigen bedrijfstrots medewerkers

Doelgroep

VMBO/MBO, 20-50 jaar, starters/zij-instromers, gediplomeerden, eigen medewerkers

Concept

Als marktleider de generieke waarde claimen onder het motto: Maak jij Nederland veilig? Als beveiliger bij Trigion is je baan meer dan alleen werk. Je draagt als beveiliger ook een stuk maatschappelijke verantwoordelijkheid. In de campagne staan de vereiste competenties van de toekomstige beveiligers centraal. Op de vacaturesite kun je vervolgens een competentietest doen en er staan testimonialclips van de veertien verschillende beveiligingsberoepen die Trigion biedt.

Media- en middelenstrategie

Inzet van radiocommercials op doelgroepzenders als Radio538, QMusic en Veronica. Webvertising (videobanners) op geenstijl.nl, voetbalinternational. nl en Hyves. Referral program via eigen medewerkers. Meer beleving door rich media op eigen vacaturesite.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken