MAAK ER WAT VAN – SPINAZIE FETA SCHOTEL

MAAK ER WAT VAN – SPINAZIE FETA SCHOTEL

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER
Bureau
PPGHJWT
Jaar
2005
Paginanummer
243

Doelstelling

Laten zien dat je er met een Knorr-product, in dit geval de Feta-Spinazie schotel, altijd wat van maakt.

Doelgroep

Iedere Nederlander die zonder al te veel moeite of kennis een lekkere maaltijd op tafel wil zetten.

Concept

Knorr gebruikt een campagnethema waarin tot uitdrukking komt hoe je van iedere situatie, ondanks alles, een aangename situatie kunt maken. Eten vormt daarvan een belangrijk onderdeel. In deze campagne wordt gebruikgemaakt van het gegeven dat Rafael van der Vaart en Sylvie Meis niet voor Milaan of Barcelona hebben gekozen, maar voor Hamburg. Niet de meest voor de hand liggende keuze voor een ‘sterren-stel’.

Media- en middelenstrategie

Televisie is voor fast movers onontbeerlijk om snel impact te realiseren, zeker om een aansprekend verhaal rondom het product te kunnen vertellen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken